Jak zwrócić uwagę Klienta i zapaść w jego w pamięć na bardzo długo? Wachlarz możliwości jest nieograniczony, a nośnikiem reklamowym może być prawie wszystko! Jedną z form, która zdobyła w ostatnim czasie sporą popularność są papierowe torby reklamowe.
Torby papierowe mają jedną znaczącą przewagę nad wszelkiego rodzaju ulotkami czy gazetkami. Jaką? Nie ląduje tak szybko w koszu. Oczywiście wszystko zależy od projektu i ich jakości. Jednak zazwyczaj papierowe torby reklamowe są proste i eleganckie. Klient, który ją otrzyma może do niej w każdej chwili wrócić i użyć jej np. w czasie zakupów. A im częściej do niej powraca tym lepiej zapamiętuje nazwę firmy, która umieszczona jest na torbie.
Kiedy ich używać?
Stosowane są zazwyczaj a spotkaniach biznesowych lub w czasie pakowania zamówienia. Często wręcza się je pracownikom, współpracownikom i klientom, np. w ramach urodzin, nagród albo po prostu jako opakowanie do pakietu reklamowego.
Ze względu na ich trwałość i wytrzymałość upodobały sobie je szczególnie sieci sklepów z odzieżą.
Ekologiczne rozwiązanie
Na ich popularność wpływa nie tylko atrakcyjna cena (koszt wyprodukowania takiej torby jest naprawdę niski). Duże znaczenie ma również modny ostatnio trend ekologicznych rozwiązań. Nie można zaprzeczyć, że to świetna, a przede wszystkim bardzo korzystna alternatywa dla klasycznej „foliówki”. Twój klient z pewnością doceni, że dbasz o środowisko naturalne i ekologię.