Interesujące opakowanie tynku kamyczkowego- czym się wyróżnia?

Bardzo duża ilość produktów, na jakie się można natknąć, ma określone opakowania. Życie każdego człowieka jest zapełnione butelkami, puszkami i kartonami. Większość opakowań jest zwyczajnych, szarych, mało interesujących. Jednak trafiają się również perełki. Takie, które nie tylko kolorem, ale całokształtem przyciągają uwagę. To samo dotyczy ich rozmiarów i kształtów. Jedne nas zachwycają, obok innych przechodzimy zupełnie obojętnie.

Opakowanie to już nie tylko ochrona produktu

Nie mamy co do tego żadnych wątpliwości, że nie jest zgodna z prawdą opinia, że opakowanie nadaje się wyłącznie do ochrony artykułów przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Obecnie jego funkcja jest na pewno bardziej złożona. Zgodnie z powszechnie słyszanym zdaniem specjalistów od sprzedaży, opakowanie jest jednym z najważniejszych elementów oddziaływania na rynek. Jest końcowym fragmentem promocji. Ma to odniesienie do różnych opakowań. Szczególne wymogi dotyczą produktów z zakresu chemii gospodarczej oraz spożywczych. To jak prezentuje się konkretne opakowanie, a bardzo dużym stopniu decyduje o tym, czy klient weźmie je z półki i zabierze do domu.

Sprzedaż stacjonarna i przez Internet

Należy pamiętać o tym, że większość produktów jest dostępnych nie tylko stacjonarnie, ale również w sieci. Tam ich opakowanie jest jeszcze bardziej istotne. Tak, trudno jest przyciągnąć uwagę klientów, aby pozostali na stronie i nie przeszli do innego sklepu. Jednak jest to możliwe. Sklepy internetowe stały się bardzo ważnym elementem biznesu. Są bardzo mocno widoczne w świadomości klientów. Wypromowanie firmy na rynku e-commerce jest o wiele prostsze, gdy masz odpowiednie opakowania produktów. Nie ma co ukrywać, że zakupy przez Internet są coraz bardziej popularne. Kiedyś była to domena młodych ludzi, dziś każdy skusi się na nowe spodnie, telefon lub coś innego w zależności od indywidualnych potrzeb. W wirtualnym procesie sprzedażowym nie ma wielu bodźców, na które klient może się natknąć w sklepie stacjonarnym. Klient nie może dotknąć, powąchać, ani przyjrzeć się z bliska danemu produktowi. Oczywiście w niektórych sklepach można sobie zrobić powiększenie, ale to już nie to samo, co ,,na żywo”. W dodatku monitory bardzo często ,,oszukują”, jeżeli chodzi o kolor. To w znacznym stopniu utrudnia pracę sprzedawcom. Klient może wybrać dany produkt w zasadzie tylko na podstawie jego specyfikacji, parametrów, opisu i…opakowania produktowego. Właśnie z tego względu stało się ono tak istotne.

Opakowanie produktowe może być elementem kampanii reklamowej Twojej marki

Nie będzie w tym przesady, jeżeli powiemy, że interesujący wygląd pudełka produktowego jest przyszłością branży e-commerce. Właściwie zaprojektowane pudełko jest doskonałą wizytówką firmy. W ten sposób swój wizerunek stworzyły najbardziej rozpoznawalne marki. Warto tutaj wspomnieć chociażby o charakterystycznej butelce Coca-Coli z czerwono-białą etykietą lub opakowaniach czekolady Milka, które wyróżniają się fioletowym kolorem. Obie firmy stworzyły takie opakowania, że trudno jest sobie przypomnieć inny produkt, który miałby choćby zbliżone pod jakimkolwiek względem opakowanie. Wychodząc już trochę z branży spożywczej można wymienić też opakowania produktowe marki Apple. Tak, tak. Właśnie to charakterystyczne nadgryzione jabłko, które sprawia, że każdy klient zaraz myśli o tym, że jest to produkt, luksusowy, niezawodny i elegancki. Opakowanie produktowe jest doskonałym elementem kampanii reklamowej. Jest również narzędziem, które może pomóc zwiększyć zyski ze sprzedaży w każdym przedsiębiorstwie. Aktualnie dla klientów ważne są kreatywne i niestandardowe rozwiązania. Opakowanie produktowe musi być przede wszystkim estetyczne, trwałe, ekologiczne.

Nasze opakowanie tynku kamyczkowego

Podjęliśmy się zaprojektowania opakowania produktowego dla wzornika melanży Arte-Tynk Stone. Wykorzystaliśmy w nim samą fakturę produktu. To znaczy na opakowaniu znajduje się zdjęcie tynku kamyczkowego w kolorze czarnym. Na całej jego powierzchni. Z przodu pudełka na górze widnieje napis ,,Wzornik melanży”, a na dole ,, Arte-Tynk Stone.”. Na przodzie opakowanie znajduje się również zdjęcie opakowania tynku kamyczkowego o dużej pojemności. Dzięki temu klient od razu wie, że w opakowaniu jest tylko wzornik. Natomiast kolor i faktura opakowania, od razu przywołuje na myśl kamyczkowy tynk. Nie może być tutaj mowy o żadnej pomyłce. Opakowanie jeżeli chodzi o kolory jest połączeniem bieli, czerni i pomarańczy. Jest stonowane, ale nie nudne. Przyciąga uwagę, ale nie jest nachalne. Na pewno ten produkt, będzie się dobrze sprzedawał zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym.