Materiały promocyjne dla firmy zarządzającej danymi- co powinno się wśród nich znaleźć?

Każda firma chce trafić ze swoją ofertą do jak największej ilości potencjalnych klientów. Żeby osiągnąć ten cel, niezbędne są różnego rodzaju materiały reklamowe. Firma, która pragnie promować swoje usługi. Są różne rodzaje tego typu materiałów. Najczęściej są to katalogi i ulotki, ale nie powinno się na tym kończyć. Warto sięgnąć jeszcze między innymi po tuby na dokumenty, etui na wizytówki, wizytówki, długopisy, teczki, kalendarze firmowe. To wszystko powinno być spójne i zrealizowane przez jedną firmę. Wszystkie wymienione przez nas rodzaje materiałów promocyjnych mogą być używane na co dzień. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zaprezentować firmę, jej usługi i pozostać w świadomości potencjalnych klientów. Dobrze jest zamówić większą ilość materiałów promocyjnych. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z nich nie tylko w biurze, ale również poza nim, na przykład na prezentacjach, konferencjach lub spotkaniach biznesowych. Materiały należy przechowywać w takich miejscach, żeby były łatwo widoczne i dostępne dla klientów.

Materiały promocyjne muszą być zawsze aktualne

Materiały stałe, czyli takie, których używa się na co dzień, na przykład teczki lub wizytówki, powinny być zaprojektowane w taki sposób, żeby nie dezaktualizowały się. Co to oznacza w praktyce? Wyobraź sobie na przykład, że organizujesz jakąś bardzo ważną konferencję wspólnie z inną firmą. Siłą rzeczy chciałbyś mieć jakieś materiały promocyjne, ale będą one nawiązywały do samego wydarzenia i po jego zakończeniu nie będą już aktualne. Lepiej jest postawić na coś bardziej uniwersalnego. Na materiałach powinny znaleźć się informacje dotyczące ogólnego profilu firmy. Nie można pozostawiać żadnych miejsc na wprowadzanie zmian. Przygotowaliśmy między innymi materiały reklamowe dla firmy ADT Group. Zajmuje się ona zarządzaniem danymi (zabezpieczanie, przechowywanie, udostępnianie). Ma charakterystyczne logo składające się z nazwy firmy oraz fragmentu obramowania w kolorze zielonym. Właśnie ten znak umieściliśmy na jej materiałach promocyjnych. Stworzyliśmy dla tej firmy wizytówki utrzymane w biało-czarno-zielonej kolorystyce. Dodaliśmy do nich również zamykane jak koperta etui. Dla kontrastu etui jest szaro-zielone, a wizytówki mają przewagę koloru białego. Nie zabrakło też papieru firmowego. Jest on dostępny w kolorze białym oraz zielonym. Na górze po prawej stronie znajduje się logo firmy, czyli ADT Group. Każdy róg papieru firmowego został zaznaczony fragmentem obramowania w kolorze zielonym. Takim samym, które znajduje się w logo. Jeżeli chodzi natomiast o teczki firmowe, to z przodu i w środku po lewej stronie znajduje się logo na białym tle. W środku teczki dwa razy zostało umieszczone logo. Raz na białym, a raz na szarym tle.

Niezbędne są również materiały reklamowe na specjalne okazje

Zalicza się do nich: ulotki, foldery i katalogi, stronę www, gadżety firmowe, stojaki reklamowe, biuletyny. Firma, gdy zamawia materiały promocyjne na specjalne okazje, to powinna zadbać zarówno o sferę informacyjną (tutaj przydadzą się ulotki, broszury i katalogi), jak i wizerunkową, która pozwoli utrwalić świadomość produktu (mogą to być na przykład długopisy lub kalendarze). W specjalnych materiałach promocyjnych przygotowanych przez nas znalazł się kalendarz zamykany na gumkę. Zarówno klientom, jak i pracownikom będzie go łatwo znaleźć na biurku, ponieważ ma on soczyście zielony kolor. Tylko gumka jest czarna. W materiałach reklamowych nie zabrakło długopisów i ołówków. Pierwsze stanowią połączenie zieleni i czerni. Natomiast ołówki są po prostu zielone. Jest to wiosenna, bardzo nasycona zieleń, która poprawia humor i dodaje energii. Poza tym warto tutaj wymienić tubę na dokumenty w kolorze zielonym. Dzięki nim można je bezpiecznie przewieźć, na przykład na konferencję. Z przodu tuby znajduje się logo na białym tle. Dobrze jest przed zamówieniem materiałów promocyjnych, dobrze przemyśleć, co dokładnie jest Ci potrzebne.